31.8.13

«Աւելի լաւ ա գնաս թուրքի տակ պառկես»...

Օգոստոս 31ին «Փակ շուկա»յի մօտ հաւաքուած, որպէս շուկայի նախկին պաշտօնեաներ ներկայացող կիներ միջոց չէին խնայեր շուկայի կառուցապատման դէմ պայքարող գործիչներու հետ բախումներ հրահրելու համար։ Մասնաւորապէս, անոնք կը փորձէին ազդել անոնց միացած սփիւռքահայերու վրայ՝ յայտարարելով, թէ «սա մեր երկիրն է, ձեր ինչ գործն է», եւ կը պահանջէին, որ «արեւմտահայերէն խօսող մարդիկ» հեռանան շուկայի տարածքէն։
Որպէս շուկայի նախկին պաշտօնեայ ներկայացած կիներէն մէկը, մօտենալով սփիւռքահայ լրագրող Սեդա Մավեանին, սկսաւ նախատել զայն։ Կը մէջբերենք անոնց վէճէն.
- Գնացեք ձեր երկրները, եկել էք էստեղ, որ ինչ անէք։
- Իսկ դուք Լֆիկին էք պաշտպանում։
- Դու ո՞վ ես, որ Սամուէլ Ալեքսանեանի նման մարդուն Լֆիկ ես ասում։ Աւելի լաւ ա գնաս թուրքի տակ պառկես...
Շուտով միւս կիները միացան վէճին ու սկսան նախատել ու անպատուել Սեդա Մավեանը, որ հանգիստ եւ զուսպ կը պատասխանէր անոնց հայհոյանքներուն։
Վէճին միջամտեց Երեւանի փոխոստիկանապետ, գնդապետ Վալերի Օսիպեանը, որ Մավեանը հրաւիրեց ոստիկանական բաժանմունք՝ իրեն դէմ եղած նախանտինքին մասին հաղորդում տալու։ Ֆրանսահայ յայտնի լրագրողը մերժեց երթալ ոստիկանութիւն եւ միացաւ ցոյցի մասնակիցներուն։
«Ես պարզապէս ընկերներիս հետ զրուցում էի, երբ այդ կանայք լսեցին իմ շեշտադրութիւնն ու սկսեցին ինձ վիրաւորել։ Արդէն կանոնաւոր են դարձել նման երեւոյթները, երբ հայաստանցիներն առանձնացնում են ֆրանսահայ, պարսկահայ եւ սիրիահայ։ Դրա համար էլ ես ոստիկանին ասացի, որ սրա դէմ պէտք է պայքարել, թոյլ չտալ հայի հետ իր երկրի մէջ նման կերպ վերաբերուել։  Ես լրագրող եմ, բայց ես նաեւ քաղաքացի եմ, որը պահանջում է պահպանել իր երկրի յուշարձանները։ Դրա համար էլ այստեղ եմ։ Եթէ հաշուենք, ապա ամենաշատը 10 նման կառոյց ունենք։ Պէտք է պահպանել սրանք եւ չվերածել սուպերմարկետների»,- ըսաւ լրագրողը NEWS.am-ի հետ զրոյցի ընթացքին։
Նշենք, որ այսօր ցուցարարներու շարքին սփիւռքահայերը մեծ թիւ կը կազմէին։ Յիշեցնենք, որ այսօր՝ Օգոստոս 31-ին, «Ազատագրենք յուշարձանն օլիգարխից» հասարակական շարժումը նախաձեռնած էր ցոյցի՝ պահանջելով դադրեցնել «Փակ շուկայ»ի տարածքին կատարուող շինարարութիւնը եւ կառոյցը վերադարձնել նախկին տեսքին։

News.am, Օգոստոս 31, 2013
(Արեւմտահայերէնի վերածում եւ խորագիր՝ «Հայկականք»ի)

No comments:

Post a Comment